×
Ul. Skrajna 86B
25-650 Kielce
tel/fax:
NIP:
6571833529
REGON:
291150811
Pomoc
mini,page,,144,144.jpg

Usterki sprzęgła

Żywotność sprzęgła samochodowego średnio mieści się w zakresie przebiegu auta od 40 000 do 100 000 km. W razie wystąpienia usterki zaleca się wymianę całego zespołu (tarcza, łożysko, docisk), ponieważ prędzej czy później wszystkie elementy ulegną zużyciu, a ich wymiana osobno będzie bardziej kosztowna.

  • głośna praca sprzęgła

  • szarpanie sprzęgła podczas ruszania lub zmiany biegu

  • poślizg sprzęgła

  • brak mozliwości gwałtownego ruszenia z miejsca

  • brak możliwości wyłączenia sprzęgła

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 726 478 726 lub napisz dystrybucjaberto@wp.pl

mini,page,,144,144.jpg

Usterki koła dwumasowego

Koło dwumasowe wymaga wymiany przeciętnie przy przebiegu 160 000 – 200 000 km. Usterki mogą jednak wystąpić dużo wcześniej, dlatego należy być wyczulonym na objawy zużycia koła dwumasowego, do których należą:

  • stukanie i specyficzne dźwięki z komory silnika w trakcie włączania i wyłączania zapłonu

  • zauważalne drgania silnika i nadwozia podczas pracy na biegu jałowym

  • nierówne działanie silnika

  • dźwięki ze skrzyni biegów, zwłaszcza po zmianie biegu

  • problemy przy zmianie biegów

  • szarpanie przy ruszaniu

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 500 585 449, 600 505 766 lub napisz dystrybucjaberto@wp.pl

mini,page,,144,144.jpg

Usterki konwertera

Konwerter wymaga regularnych kontroli, dzięki któym można zapobiec poważniejszym uszkodzeniom. Objawy usterek zależą od rodzaju skrzyni biegów. Do najbardziej typowych objawów można zaliczyć:

  • specyficzne dźwięki z okolic skrzyni biegów

  • przekroczenie temperatury oleju w skrzyni

  • ślizganie się sprzęgła

  • drżenie

  • zanieczyszczenie oleju

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 726 152 726 lub napisz dystrybucjaberto@wp.pl

mini,page,,144,144.jpg

Usterki maglownicy

Po latach jeżdżenia po polskich drogach usłanych dziurami maglownica może ulec uszkodzeniom.
Następujące objawy usterki świadczą o konieczności wymiany/regeneracji maglownicy:

  • wyczuwalne luzy na kole kierownicy

  • stukanie podczas skręcania kierownicą i po najechaniu na wypukłości

  • wyciek oleju wspomagania w miejscu osłon drążków maglownicy

  • znaczny ubytek płynu ze zbiorniczka

  • zanikanie wspomagania

Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 726 488 816 lub napisz dystrybucjaberto@wp.pl