Regenerujemy wszystkie typy kół dwumasowych, producentów takich jak Sachs Luk czy Valeo z kołami DSG włącznie.
Proces regeneracji rozpoczyna się od sprawdzenia przez naszego technika stopnia zużycia koła dwumasowego oraz tego czy nadaje się ono do regeneracji. Koło dwumasowe zostaje roznitowane a następnie rozcinane.Kolejnym etapem jest szlifowanie. Co ważne, powierzchnia koła dwumasowego jest tylko i wyłącznie szlifowana – niedopuszczalne jest toczenie lub frezowanie.Po usunięciu wszystkich wewnętrznych elementów koła jest ono myte w myjce ciśnieniowo-parowej.
Następną czynnością, którą wykonuje technik jest zamontowanie nowych elementów wewnętrznych koła.
Koło dwumasowe z całym zestawem sprzęgła podlega regeneracji. W jej ramach wymieniane są wszystkie elementy motoryczne takie jak:
Po zamontowaniu nowych elementów koło jest zamykane w procesie spawania na automacie spawalniczym. Po procesie spawania następuje połączenie masy pierwotnej z masą wtórną za pomocą nitów.
Po procesie regeneracji każde koło jest wyważane i poddane serii testów dynamicznych.
Dla poprawnego działania całego układu napędowego zaleca się również regenerację tarczy sprzęgła i docisku, polegającej na splanowaniu powierzchni docisku oraz wymianie okładzin ciernych z uwzględnieniem wykonanego szlifu.
Wszystkie części zamienne regenerowanych przez nas kół dwumasowych są zgodne ze specyfikacją techniczna oraz wykonane z takich samych materiałów co oryginał.